torsdag 11 oktober 2012

Ur telefonen #2

Jahapp då kollar vi lite i min instagram för att se vad som hänt på sistone:

Jag och karlen firade sex år ihop och han kom hem med de finaste rosorna. Sen smällde han till med trerätters middag här hemma och jag blev salongsberusad på ett halvt glas vin. Fin kväll.
Vilgot leker modebloggare i sin ascoola rymdbody som jag vill ha i vuxenstorlek.
Vi hade mammagruppshäng och gjorde såna här fina avgjutningar. Sen fikade vi mest och snackade barn och  överambitiösa föräldrar (och hur vi inte är bland dem, men det kanske vi är nu när jag tänker efter. Vem gör avgjutningar liksom?):)
Sen hängde Vilgot med sin kusin som är en månad äldre. Roligt att de faktiskt börjar interagera med varandra nu!

Jag lekte hemmafru och bakade paj. Fantastiskt blev det, använde det här receptet:
Världens finaste lille Vilgot. <3

Jahapp, där var lite instagrambilder, jag heter Rebeccasan där!

2 kommentarer:

  1. Åå, salongsberusad var länge sen jag blev. Det tillsammans med god middag och the man låter kalas!

    SvaraRadera
  2. Vilken going. Och visst är man aldrig där själv - det är alltid de andra som är överambitiösa. Men jag vill också göra avgjutningar.

    SvaraRadera