tisdag 30 oktober 2012

praise the lord!

sorry att jag varit lite frånvarande. Intensiv helg +lite sömn men nu är jag tillbaka. I natt var en bra natt, inte jättebra men en av de bättre på sistone. Vi nattade Vilgot vid 19.30 (ingen vaggning, succé!) och sen sov han utan några uppvak fram till 00.30. Då ammade han lite snabbt och sov om till 4.30. Då var han vaken i nån timme iofs. Låg och snuttade bredvid mig och sen strax innan sex gick han upp med min sambo, fick lite flaska och sov sen till nio! Himmel vad skönt! Jag känner mig riktigt utvilad för en gångs skull och ska fira detta med att baka nåt eller göra nåt annat pyssligt.

Eller så slutar det med att jag och Vilgot bara ligger inne och drar oss. Ser så ut med det här skitvädret. MEN, vi är utvilade i alla fall! Hallelujaaaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar