tisdag 9 oktober 2012

finaste på länge.


Jag hoppas ni såg på “Torka aldrig tårar utan handskar” igår? Så himla bra på alla sätt och vis och detta visar ju att vi svenskar kan ju göra bra TV när vi vill. Vi kan mer än alla dessa sjukt tråkiga kriminalare (wallander, beck, johan falk you name it).
Himla fin och viktig serie  och jag älskade alla arkivklipp från Stockholm på 80-talet. Se det genast på Svt play om ni missade. Sen kan ju Rasmus och Benjamin vara det finaste tv-paret på länge, slutscenen i snön. Jag satt och lipade. Men det gör jag ju alltid nu förtiden så det säger väl inte så mycket!
SE!

5 kommentarer:

  1. Jag läser boken just nu (väldigt bra hittills) så jag hoppas läsa klart den idag, så jag kan titta på serien! Tycker också att den är superviktig! Har du läst boken?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej inte än men den är helt klart på min "att läsa"-lista!

      Radera
  2. Ps. Jag tror förresten att han heter Rasmus! ;) Eller har dem ändrat i tv-serien?

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ändrat nu! skyller på amningshjärna!

      Radera