söndag 21 oktober 2012

barnrummet.

Nu börjar vi så smått planera mer och mer för att inreda lillens egna rum. Rummet är rätt litet och just nu är det fyllt med böcker och sambons dator så vi håller på att planera hur allt ska få plats i vår lilla lägenhet. Jag är inne på Pinterest och får så himla mycket inspiration över hur jag vill att rummet ska se ut: färgglatt, en blandning av 50-60 tal och några få nya saker. Jag vill ha vimplar och skolplanscher på väggarna och roliga lampor som gör att det ser mysigt ut. Och böcker. Böcker överallt.

Mycket planer, mycket inspiration. Det enda som jag vet just nu är att vi måste måla sängen gul. Det kan liksom inte gå fel då när man har en fin gul säng.

Finaste kuddarna!

Nehepp, ett hus kanske? Och kanske ännu mer bebisar så jag får inreda massor med barnrum?

Alla bilder från min pinterest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar