onsdag 31 oktober 2012

lizta.

Snodde en liten lista från Hanapee. Håll till godo!



Nämn något som gjorde dig glad igår!Min sambo gjorde tomtegröt och köpte julmust. Vilgot och hur rolig han håller på att bli. New Girl. Latte+cookie på stan.
Vad gjorde du kl 08 i morse?
Åt min frukost, lekte lite med Vilgot och tittade på nyhetsmorgon. Jisses vad Jihde och Tilde de Paula är stela!
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Låg i sängen och lekte med mobilen samtidigt som jag tittade på när Vilgot sov i sängen bredvid.
Det sista du sa högt?
"Nu är det dags att sova lite" till Vilgot. Gick väl sådär till en början men sen slocknade han det lilla pyret, tack vare lite boobies. Amning= sömnpiller.
Det senaste någon sa till dig:
"hejdå älskling". Dock var jag i stort sett medvetslös när min sambo gick i morse så han kanske inte ens sa det, men det tror jag i alla fall. Det säger vi.
Vad har du druckit idag?
Julmust!! Klockan halv åtta imorse! Jag älskar att vara vuxen. Man får passa på att göra såna grejer nu innan Vilgot blir stor, sen blir det strikt lördagsgodis och läsk på helger som gäller. Men nu: godis och läsk till frukost.
Vad var det senaste du åt?
Smörgås med pastrami. Pastrami kan vara det godaste som finns.
Vad var det senaste du köpte?
En klänning på Indiska. Väldigt söt, inte amningsvänlig för fem öre dock så jag får väl vänta lite med att använda den.
Sover du tungt?Nope. Inte alls. Skyller på Vilgot.
Drömmer du mardrömmar?
Nej men däremot många väldigt konstiga drömmar. Så konstiga att jag kan känna ett obehag flera dagar efteråt. Nu för tiden kommer jag inte ihåg så många av dem dock.
Vad ser du om du tittar till höger?
En skål med satsumas och Vilgots babysitter. Leksaker överallt på golvet. Dammråttor.
Vad gör dig glad just nu?
Att solen skiner och att vi ska gå ut och gå en långrunda med Sigge och Alex podcast i öronen!
Vad ska du göra härnäst?
Klä på mig lite anständiga kläder kanske?
Kläder just nu?
Mysbyxor, prickig tröja och raggisar. Ser väldigt chic ut. Not.
Vad är viktigast för dig?
Min lilla familj.
Är du kittlig?
Nja, lite. Dock inte lika kittlig som Vilgot och min sambo. Skulle helst vilja ligga och kittla sönder dem båda en hel dag.
Snarkar du?
Nope, gör andra konstiga ljud ifrån mig men snarkningar är inte min grej.

Nu tar vi tag i den här dagen! Måste.slita.mig.från.datorn.

1 kommentar: