tisdag 23 oktober 2012

Dagens bestyr.

IMG_1067

Halloj bloggläsare! Idag var vi och vaccinerade den här lille killen. Egentligen skulle det gjorts i fredags men då hissen gick sönder här hemma fastnade vi i lägenheten…I alla fall kom vi iväg idag och jag var rätt nervös måste jag säga. Vid förra vaccinationen var min kille med och höll i Vilgot eftersom jag är milt sagt lite blödig av mig. Men idag var det bara vi två och det gick superbra. Vilgot gnydde nån sekund, därefter skrattade han och var bara glad och pigg resten av dagen. Barnmorskan tyckte han var en väldigt harmonisk och nyfiken liten kille, sånt gillar vi!

Därefter firade vi genom att köpa lite dregglisar till Vilgot och jag köpte en Happy Meal på Donken, farligt nu när det är barnboksveckor där. Så jäkla smart av donken. Fick i alla fall Sagan om det röda äpplet med mig hem. Finfint.

Nu blir det slapp ikväll. Någon film kanske och sen blir det till att lägga sig tidigt. Har ju nattskiftet ikväll. Som alla andra nätter…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar