tisdag 25 september 2012

zombie state of mind.

Nu nattar karlen Vilgot och jag är helt slut. Borde egentligen gå och lägga mig jag med men jag måste ha lite EGENTID (hatar ordet) och titta på lite serier och läsa bloggar så jag känner mig som mig själv igen.
Natten var rätt jobbig. Inte så himla jobbig som de är för vissa av de andra bloggare jag läser men ändå, jobbigare än vad de brukar vara. Detta har lett till zombiemamma och kinkig bebis idag.
Vi tog oss ner på stan för jag skulle hämta ut en bok på bibblan, upplevde Missoni-hysterin på Lindex vid Odenplan. Kom inte ens in i butiken utan kunde bara stå utanför och se kaoset. Sen gick jag till Åhlens och i mitt zombietillstånd fastnade jag vid Make up stores monter varav en otroligt hårt sminkad expedit kommer fram och säger:
-Du ser lite förvirrad ut.
No shit. En minut senare sitter jag och blir sminkad och fem minuter senare är jag x antal hundralappar fattigare med produkter jag inte har tid att använda. Jaja. Lite ska man väl unna sig.

Nu håller jag tummarna för att natten blir bättre och att jag piggnar till lite i huvudet ikväll så man kan hålla ett någorlunda okej vuxensamtal med sambon.
Ha en fin tisdag på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar