lördag 1 september 2012

första höstdagen.

Idag är det den 1 september och jag och lillpyret har legat och lekt på hans filt en bra stund. Karlen extrajobbar i helgen så det är jag och Vilgot som hänger idag, en bra förberedelse inför nästa vecka då jag börjar min mammaledighet på riktigt.
Annars så är jag riktigt pepp inför hösten. Skolstartspepp fast jag inte ska börja skolan. Jag har en massa små miniprojekt och små resor planerade och sen är jag sugen på att byta ut exakt allting i min garderob, de vanliga höstbestyren med andra ord.
Och sen är det så kul att se Vilgot utvecklas mer och mer för varje dag. Från att ha varit en liten spädis som man inte visste vad man skulle göra med de första dagarna är han en bebis nu. En rolig, social och klurig bebis som bara blir större och större för varje dag.  Jisses, vad gjorde jag egentligen innan han kom?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar