onsdag 19 september 2012

mammahäng och sally mann.

Idag hängde jag med min lilla härliga mammagrupp på en av våra onsdagsdejter. Idag blev det Fotografiska för lite lunch och för att kolla på utställningarna med Sally Mann och Christer Strömholm. Det blev verkligen en superlyckad dag och då hade jag varit lite orolig för att Vilgot skulle kinka loss totalt. Så blev inte fallet och jag hade en glad liten bebis med mig hela dagen, jag fick till och med äta lunch i lugn och ro! Sen blev det en aning kinkigt på utställningen men då lassade jag bara fram babybjörnen så fick han sova däri en timme medan jag fick titta på Sally Manns fotografier. En så jäkla bra utställning! Se den om ni hinner med och har möjlighet, den är öppen till 30 september. Fantastiska bilder!


Nu ikväll gör jag kladdkaka (enbart för smetens skull) och sen blir det True Blood ikväll! Toppenonsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar