söndag 3 mars 2013

nya tider här hemma.

Japp, nu är det andra puckar här hemma. Vilgot har bestämt sig för att nu enbart sova max två gånger om dagen och då 30-40 min om gången. Innan var det en vila till på eftermiddagen men den har han helt struntat i nu vilket leder till att jag inte har så mycket tid för att blogga.
Han har även lärt sig att stå och klättra vilket ju är superkul men hej vad mycket man måste titta efter honom nu! Hans balans är ju sisådär så han far i golvet lite då och då vilket gör att man får passa honom. Sen är det en väldigt mammig period han är inne i för tillfället så jag har helt ärligt ingen tid till att göra nånting känns det som, och då hamnar bloggandet ganska långt ner på prioriteringslistan. Har man en timme egentid på en dag får man spendera det på viktiga saker som att gå på toa, äta, kolla Walking dead, spela spel på mobilen eller sova.
På kvällarna har vi också varit helt besatta av Breaking Bad. Har maratonkollat alla avsnitt som finns ute och vi är helt frälsta. Drömmer om metamfetamin och Jesse Pinkman om nätterna. Kolla för guds skulle om ni inte redan gjort det, vissa avsnitt är rätt sega men det blir superbra.¨
Annars så har ju massa andra saker hänt som jag tänkt blogga om men just nu är det tomt i bollen, inget att hämta där liksom. Och nu har jag ca 5 min innan Vilgot ser att jag inte sitter bredvid honom, han har nämligen hittat en tidning han kan riva sönder. Hejdå alla Elle-tidningar.
Spretigt inlägg javisst.

Ni får ännu en Jennifer Lawrence-bild för hon är typ bäst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar