söndag 6 januari 2013

01/52

Inspirerad av en av mina absoluta favoritbloggar Bleubird (kolla in den för guds skull) tänkte jag försöka mig på ett litet fotoprojekt det här året. En gång i veckan, förslagsvis söndagar, ska jag posta en bild på Vilgot för att sen när året är slut se hur mycket han har växt. Vi gör något liknande vid varje månadsdag, då tar vi ett svartvitt kort inspirerade av Fru Silver. De korten är så roliga att se nu, visar dem nån annan gång, där ser man verkligen hur Vilgot har växt från en liten nyfödd bebbe till den lille onge han är idag.
Men veckoprojektet då, vi kör väl igång:


Vecka 1.
Vi har sänkt spjälsängen nu+ att han flyttat in i eget rum. Stor kille med andra ord.

1 kommentar:

  1. Jag har försökt fota min dotter liggandes på mattan i sovrummet varje dag sedan hon föddes. Nu när hon inte är lika peppad på att ligga still så tar jag ett foto då hon sitter mot en vit vägg i vardagsrummet. Jag brukar missa en eller två dagar i veckan bara. Det beror lite på vad man gör på dagarna.

    Tänker hålla på tills hon blir ett år. Sedan så tänker jag att en gång i veckan blir bra :)

    SvaraRadera