fredag 21 december 2012

Lucka 21: En bild på dig när du är ledsen.

Lucka 21: En bild på dig när du är ledsen.


Den här bilden är tagen i en park nånstans i Paris när jag och M var där för x antal år sen. Vi hade bestämt på förväg att vi inte skulle åka nån kollektivtrafik utan bara gå och uppleva staden till fots. En vacker tanke och en bra idé på alla sätt och vis. Dock tänkte jag inte på att man måste ha bra skor för att detta ska vara möjligt. Istället hade jag de här vita nyinköpta tygskorna från skopunkten och gick i. Helt allvarligt förstördes en stor del av Paris-upplevelsen av de här djävulska skorna som jag slet sönder i raseri när vi kom hem till Sverige.
På bilden är jag helt bedrövad över mina blodiga fötter och att jag inte hade det roligt i världens vackraste stad.
Stackars mig liksom.


Ännu en lucka från Emily Dahls kalender!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar