onsdag 19 december 2012

Lucka 17: En bild på dig som tonåring.

Okej, har länsat garderoberna här uppe men hittar ingen bild på mig som tonåring. Tror dock inte heller det finns så värst många, hatade hur jag såg ut som tonåring och försökte därmed undvika att hamna på kort till varje pris.
Däremot hittade jag en dagbok från 2003, när jag är 17-18 typ så ni får en bild på det istället.
Hela dagboken är fylld av ångest, drömmar om att åka till Lund och att nån dag bli författare. Sen följer en massa ältande om killar jag var olyckligt förälskad i, ångest över skolan och kompistjabbel. Ergo: min dagbok skiljer sig nog inte så mycket från andra sjuttonåriga tjejer som går estetiskt program och kommer från en liten småstad.
Jag skäms dock alldeles för mycket över att visa något "djupt" som jag skrev då (JISSES) så ni får ett litet smakprov som egentligen inte säger nånting, men ni får se min awesome handstil och när jag fick ett litet utbrott i dagboken över skolan (jag var en sån rebell).


herremingud.


Ännu en lucka från Emily Dahls kalender.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar