onsdag 12 december 2012

Lucka 12. En bild på någon som du saknar.

12. En bild på någon som du saknar.


Ett av de stora minusen med att bo i sthlm är att mina närmaste kompisar är utspridda över hela sverige, men just ingen i den här staden. Det leder ju till att jag saknar rätt många, inte bra alls. Därför är det svårt att säga just nån men om jag måste välja så just nu är det fina Mia. Det känns som det var evigheter sen vi sist sågs och det var det ju, ett halvår är för längesen. Vi pluggade till lärare ihop i Växjö och tillsammans med Karin hade vi ett eget litet dreamteam och jag sörjer fortfarande att vi inte bor i samma stad.
Himla dumt det där med att flytta ifrån varandra.

Ännu en lucka från Emily Dahls kalender!

1 kommentar:

  1. Åh va fint! Jag blir helt tårögd! Kom hit snart för tusan, jag längtar ju nästan ihjäl mig!

    SvaraRadera