onsdag 5 december 2012

att hitta sin stil.

För nån dag sen ammade jag lillen för förmodligen sista gången dagtid. Han är totalt ointresserad av det och för att vara helt ärlig sörjer jag det inte speciellt mycket heller. Detta innebär dock att jag kan börja använda andra kläder igen. Nu behöver jag inte enbart gå runt i skjortor eller koftor med amningslinne. Jag kan äntligen börja ha ordentliga behåar så att man får lite snygga boobs igen. Hurray!
När jag dock kollar i min garderob inser jag att jag inte vill ha några av de kläder som hänger där (hej I-landsproblem). Ingenting känns som "jag" längre, vad det nu är. Angeliqa skrev om detta för ett tag sen och jag känner verkligen igen mig, jag vet inte vilken stil jag har längre. Innan brukade jag älska 50-60 talsstil, tänk Zooey Deschanel i New Girl och även om jag tycker att det är väldans tjusigt känns det inte riktigt som min stil längre.
Jag skulle behöva en personal shopper som helt gjorde om min garderob. Det vore nog det bästa. Tills dess, här är lite hur jag känner att jag skulle vilja se ut:



Alla bilder från min pinterest. Himmel vad många snygga kläder som finns därute.

1 kommentar:

  1. Åh, ja men det här är så himla svårt! Jag hoppas vi hittar vår stil snart.

    SvaraRadera