tisdag 13 november 2012

saker jag tänker på ikväll:

 

Att det är synd att jag inte bor i Småland för tillfället. Jag kunde ju åkt till IKEA i Älmhult jag med och köpt det här fantastiska bordet som Bonjour Vintage-Madeleine har gjort…

Att jag är superduperglad över att Vilgot har vunnit den här fantastiska bodyn på den här fantastiska tjejens blogg! Wihi!

Att jag blivit beroende av iphone-spelet Plague Inc där man ska med hjälp av olika virus och smittor förinta mänskligheten. Ska därför titta på Contagion ikväll igen. Superb film hörrni¨, se den!

Att jag måste nog klippa håret i helgen. Svårt dilemma. Page eller Zooey Deschanel-hår(dvs långt hår med lugg, dvs det jag har nu men mycket tråkigare än Zooeys fantastiska svall). Kan inte bestämma mig.

Att efter jag såg den här bilden funderar på att maratonkolla OC. Såg ju aldrig den serien, var den nåt att ha eller?

Att det här kan vara den sötaste gubben ever.

Ha en finfin tisdagkväll på er hörrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar