tisdag 19 juni 2012

5 veckor!

Svårt att tänka sig att det bara är 5 veckor sen jag låg inne på förlossningen och kämpade på. Ikväll klockan 21.53 har lille Vilgot varit med oss i exakt 5 veckor och vilka veckor sen!

De har nog varit de mest utmattande och psykiskt jobbigaste veckorna i mitt liv men samtidigt de absolut bästa hur det nu kan gå ihop. Det är så häftigt att få lära känna min lille kille även fast det är frustrerande i bland, dvs att man inte alltid vet vad han vill och behöver.

Men vi lär oss här hemma och även fast han bara är 5 veckor ser vi för varje dag som går en liten personlighet som håller på att växa fram. En liten glad parvel som gillar pussar på näsan, pruttar och att äta men inte är lika förtjust i bad, ha mössor på sig och när man killar honom under fötterna Sötnos!.

1 kommentar:

  1. Åh vilken sötnos, grattis till de fem veckorna. Jag förstår precis vad du menar med att det är utmattande men ändå fantastiskt!! =)

    Sv; jaa jag ska nog ta och unna mig ett litet litet glas vin snart!

    SvaraRadera