tisdag 8 januari 2013

8 januari.

I morse när jag vaknade var det snökaos ute. Jag har nån föreställning om att det ska vara vår nu så jag blev grymt besviken när jag tittade ut. Jag har till och med plockat fram vårskorna och beställt sommarklänningar. Kanske dags att inse fakta nu med andra ord, vintern kommer aldrig försvinna.



Har märkt att Vilgot börjar bli lite understimulerad av enbart mamsens sällskap så vi stack bort till Öppna förskolan. Dock var det såklart stängt så vi gav oss ut på en jättepromenad i snömodden. Bebben sov, jag fick röra på mig: win win.

Sen har jag städat lite bland bebbens kläder och insett att han har knappt några kläder alls i stl 80. Har fått så himla mycket kläder ärvda från min syster, säckvis verkligen, och kläderna har liksom aldrig sinat. Förrän nu då, det finns en stor lucka i stl 80 så jag måste nog införskaffa lite fina plagg. De här fina köpte jag på rea och outlet nu i julas från Polarn och Pyret. Älskar den rosa med saftglasen, vill ha en sån i vuxen storlek tack.



Världens sötaste äppelunge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar