onsdag 5 december 2012

insnöad.


Japp. Idag var Vilgot och jag insnöade. Just på den dagen som jag hade tänkt bege mig ner till stan för att handla julklappar. Får lite panik då jag inte har köpt en enda, jo förutom två pyjamasar till lillpajken då. Annars är julklappssäcken tom här hemma.
Men vi hade det ganska mysigt ändå här hemma även om det har blivit lite extra gnälligt om dagarna nu. Det verkar som det är en fas och att det är många bebisar vid 6,5 mån som börjar bli lite gnälliga. Man märkte att vi inte hade varit ute och gått med vagnen för det är min bästa nödlösning vid gnäll här hemma men idag var det stört omöjligt att komma utanför dörren. Jaja, jag klagar inte. Jag bakade kladdkaka, höll koll på en krypande bebis och tittade på skräptv istället.
En väldigt bra insnöad dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar